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Moteur de recherche d'offres d'emploi ORTEC

FINANCIAL ADMINISTRATOR - Hamilton


Détail de l'offre

Informations générales

Entité de rattachement

POURQUOI NOUS REJOINDRE?

Être présent tout au long du cycle de vie des projets, c'est ce qui fait l'originalité du modèle économique d'Ortec.

De la conception à la réalisation, jusqu'à la maintenance des installations, notre périmètre d'activité s'étend à toutes les phases : un cas de figure unique pour une entreprise de taille intermédiaire !

Le Groupe Ortec est fort de métiers multiples, sur quatre continents, et aussi d'une diversité assumée, d'expertises qui s'interconnectent, de passerelles qui se forment et de synergies qui s'opèrent…

Cette approche singulière nous différencie et nous permet de délivrer des prestations sur-mesure tout en nouant des relations durables et privilégiées avec nos clients.

Les femmes et les hommes : leurs compétences, leurs expertises et leur expérience constituent la richesse du groupe Ortec.  

Description du poste

Descriptif

Are you looking for a key position that will allow you to actively contribute to operations within a motivated team?


Do you want to work in a dynamic and family business, close to its employees?


Our business place Ortec Environnement Services in Hamilton, specialized in the field of Industrial Cleaning, is recruiting a Financial Administrator for a permanent position.

 

The Financial Administrator coordinates and is responsible for his/her business place of payable and receivable accounts and payroll and is under the responsibility of the Accounting Administration Manager.


The main missions of this position are:

- Accounts Payable : create purchase orders and receive invoices and reconciliations of credit cards; 
- Accounts Receivable : enter of Service Receipts with the rates given by Operations and create invoices;
- Payroll : enter timesheets, hours worked on job sites and premiums, reconcile hours for extraction and manage allowance forms handed in by workers, as well as modification notices for HR and payroll;
- Manage filing, month end procedures and light administration duties.

Description du profil

Do you have a degree in Administration or Accounting or at least 2/3 years of relevant experience in a similar position?

Do you have Administrative and Accounting competencies, especially in AR/AP and Payroll?

If you have already worked with union contracts, it is a bonus.

Do you master Microsoft applications?

Are you autonomous and organized, do you take initiatives, do you have a sense of service and do you like working in a team?

Did you answer YES to most questions? So submit your application quickly!


*Benefits:

- Competitive salaries
- Floating days and sick leave
- Attractive group insurance
- Pension fund with employer contribution

Métier

Administration / Services généraux - Employé(e) administratif(ve)

Intitulé du poste

FINANCIAL ADMINISTRATOR - Hamilton

Contrat

Poste permanent (Canada)

Profil recherché

Niveau d'études min. requis

DES (diplôme études secondaires)

Spécialisation

Comptabilité

Expérience souhaitée

Plus d'un an d'expérience

Localisation du poste

Localisation du poste

Amériques, Canada, Ontario, Hamilton

Lieu

Hamilton, Canada